Friday 17 November 2017

Bogowie dar forex


Gods Gift ATR Sześć miesięcy testów na żywo W dzisiejszym poście chciałem napisać trochę o dorobku bogów ATR doradcy eksperta, za którym jeszcze nie napisałem postu. Ten ekspertowy doradca, dla ludzi, którzy jeszcze tego nie wiedzieli, był modyfikacją, którą zaprogramowałem od oryginalnego prezentu bogów 7a zaprogramowanego przez Matta Edmondsa. Po przeprowadzeniu testów wstępnych EA na okres jednego roku postanowiłem dodać modyfikacje dostosowania ATR, aby uczynić go bardziej dostosowanym do zmieniających się warunków rynkowych. To znaczy, chciałem uczynić EA bardziej wiarygodne. Jeśli chcesz dowiedzieć się trochę więcej na temat tych modyfikacji, upewnij się, że masz dostęp do etykiety ATR z bogami z listy rozwijanej po lewej stronie. Prezenty bogów ATR EA prowadzone są na koncie na żywo od marca 012009. Cotygodniowe komentarze dotyczące transakcji z pierwszego tygodnia handlowego zostały opublikowane w moim tygodniowym biuletynie, a dzięki temu uzyskałem doskonały obraz jego wyników, jego celów, co może osiągnąć i czego nie może. Z pewnością prezent bogów ATR okazał się niezawodny i zgodny z wynikami testów wstecznych. Udowodniło to dzięki testom na żywo, że może działać tak jak zamierzałem. Poniższy wizerunek przedstawia handel prezentami bogów od 01 marca do szóstego miesiąca handlu pierwszą rocznicą września. - Jak widać, dar bogów miało trudne okresy czasu, jak przewiduje to jego testy wstępne, ale zawsze potrafił wyjść z tego okresu, używając trendów po transakcjach, które sprawiają, że zarabia więcej pieniędzy niż kwotę, jaką traci podczas tych okresów. Dar bogów ATR nadal ma wszystkie niezbędne wymagania długoterminowego, stabilnego systemu handlowego i do tej pory system spełnia wszystkie moje oczekiwania. Jestem bardzo chętny do sprawdzenia, w jaki sposób ten ekspert wykonuje się w ciągu najbliższych kilku miesięcy, kiedy prawdopodobnie zobaczymy nieco większą zmienność na rynku walutowym. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej o prezentach bogów ATR, jego logice, handlu i jak można zarabiać na rynku forex realistycznym zyskiem i sprowadzić oczekiwania, proszę rozważyć zakup mojego ebooka na automatyczny handel lub subskrybowanie mojego tygodnika newsletter otrzymywać aktualizacje i sprawdzać konta na żywo i demo, z którymi pracuję z kilkoma doradcami. Mam nadzieję, że podoba Ci się ten artykuł Wątek: GODs GIFT ATR Kod dla 5 cyfr działał poprawnie, ciekawie, jakiego kawałka magicznego kodu dodałeś. -) Dostosowania do oryginalnego robota i optymalne ustawienia są wszystkimi dziełami Daniela Fernandeza, Przeglądanie Wszystko Forex Jak dziękuję wam wszystkim, opublikuję ustawienia dla pary eurusd, 1h. Robot ma podobne wyniki w parze usdjpy, jeśli chcesz te, proszę skontaktować się z Danielem i kupi mu kawę, naprawdę robi świetną robotę w swojej witrynie, sprawdza roboty zillion i sprzedaje zoptymalizowane osady i wyniki testów zwrotnych dla tych, którzy przeżyli swoje kryteria po bardzo niskich cenach. Poza tym, jest szczerym człowiekiem, niemal natychmiastowo odpowiada na pocztę. trudno znaleźć w dzisiejszych czasach. Tu idzie, EURUSD 1H, żadnych szablonów, nie ma innych wskaźników potrzebnych niż już na platformie MT4 MagicNumber0 RiskFactor26 SignalMailfalse EachTickModetrue LotsATRtrue Lots0.1 Slippage2 miniaccountfalse OrdersATRtrue PercentageATRSL30 PercentageATRTP2000 PercentageATRTL70 StopLossModetrue StopLoss70 TakeProfitModetrue TakeProfit150 TrailingStopModetrue TrailingStop30 UseHourTradetrue FromHourTrade10 ToHourTrade10 RequiredStochLevelSelltrue StochSell40 RequiredStochLevelBuytrue StochBuy60 stochShort1 stochMed20 stochLong50 ShortStochSellTear70 ShortStochBuyEntry20 ShortStochSellExit40 ShortStochBuyExn50 MaxStochDiffMedvsLongtrue MaxStochDifference8 TwoPeriodExitMultiple16 EMAPeriod40 Dobry handel dla wszystkich, Wendy Nie sądzę Daniel będzie bardzo zadowolony, że po prostu opublikujesz jego ciężką pracę tutaj, althrough przez bazę EA jest wolny, ale Daniel spędził dużo czasu na melodię to. Junior Member Zarejestrowany May 2009 Posty 2 Cześć. Witam, nazywam się Daniel Fernandez i jestem webmasterem w Reviewing Everything Forex i osobą, która zmodyfikowała dar bogów ea i stworzyła bogów prezent ATR ekspertów doradca. Naprawdę nie jestem zdenerwowany tym, że ktoś publikuje jeden zestaw ustawień i wyniki testów na tym forum (chociaż byłbym wdzięczny, gdyby ktoś wcześniej mnie o to zapytał). Myślę, że osoba po prostu chciała mieć pewne funkcje dodane do ea i tak, większość kodu na ea jest open source. Byłbym wdzięczny, gdyby ludzie, którzy pobrali i lubili tego eksperta, rozważyliby odwiedzenie mojej witryny. Mam biuletyn, w którym oferuję komentarze daru bogów ea i innych ekspertów tydzień po tygodniu. Obecnie prowadzę handel prezentem bogów ATR na ponad 4 kontach na żywo. Niedawno zaprogramowałem nową wersję, która obejmuje 5-cyfrowe wsparcie brokera, a także inne modyfikacje, aby uczynić ea bardziej wiarygodne. Istnieje również podręcznik, który napisałem, który jest dostępny dla każdego, kto kupuje mój ebook lub subskrybuje mój biuletyn (lub kupuje mi kawę). W każdym razie chciałbym podziękować wszystkim za zainteresowanie moją wersją doradcy z bogatych prezentów. Dołączył (a) do Nov 2008 Posty 83 Miło mi cię widzieć na tym forum. Myślę, że powinieneś udzielać kredytu oryginalnemu autorowi (Mattnz) za całą ciężką pracę, którą rozprowadził swobodnie, nie pytając niczego w zamian. Witam, nazywam się Daniel Fernandez i jestem webmasterem w Reviewing Everything Forex i osobą, która zmodyfikowała dar bogów ea i stworzyła bogów prezent ATR ekspertów doradca. Naprawdę nie jestem zdenerwowany tym, że ktoś publikuje jeden zestaw ustawień i wyniki testów na tym forum (chociaż byłbym wdzięczny, gdyby ktoś wcześniej mnie o to zapytał). Myślę, że osoba po prostu chciała mieć pewne funkcje dodane do ea i tak, większość kodu na ea jest open source. Byłbym wdzięczny, gdyby ludzie, którzy pobrali i lubili tego eksperta, rozważyliby odwiedzenie mojej witryny. Mam biuletyn, w którym oferuję komentarze daru bogów ea i innych ekspertów tydzień po tygodniu. Obecnie prowadzę handel prezentem bogów ATR na ponad 4 kontach na żywo. Niedawno zaprogramowałem nową wersję, która obejmuje 5-cyfrowe wsparcie brokera, a także inne modyfikacje, aby uczynić ea bardziej wiarygodne. Istnieje również podręcznik, który napisałem, który jest dostępny dla każdego, kto kupuje mój ebook lub subskrybuje mój biuletyn (lub kupuje mi kawę). W każdym razie chciałbym podziękować wszystkim za ich zainteresowanie moją wersją doradcy z bogatych prezentów. God Gift's ATR, przekształcając dobrą EA w złe. Wiedziałem, że to tylko kwestia czasu, zanim zwykły tłum z forex potraktowałby doradcę eksperta ATR dla moich bogów. Przez ostatnie kilka miesięcy widziałem przestarzałą wersję mojego ea pojawiającego się na kilku stronach internetowych i forach i nieuchronnie zaczęły testować system, gdy testują wszystkich innych doradców forex. Naprawdę myślę, że to szkoda. Powodem, dla którego trzymam ea dla siebie i moich klientów, ponieważ uważam, że potrzebna jest pewna wiedza, aby handlować tym doradcą eksperta i chciałbym służyć jako przewodnik dla ludzi, którzy kupują mój ebook lub subskrybują mój biuletyn w aby mogły prawidłowo korzystać z systemu. Poniżej zwracam uwagę na główne różnice między tym, jak używać ea i jak inni testują go, abyś wiedział, jakie są duże różnice w handlu: jak korzystam z systemu: przetestowałem testy prezentu bogów 7c logiki dla 14 miesiące przed umieszczeniem go na dowolnym koncie na żywo, zaprogramowałem prezent z bogów ATR, sprawdziłem go na 15 różnych parach walutowych, z którymi pracowałem i zoptymalizowałem je od grudnia 1999 do grudnia 2008. Zrobiłem kilka prognoz ryzyka, aby zapewnić, że ea handlowała jak najbezpieczniej na kontach na żywo. Następnie uruchamiamy te ustawienia na czterech oddzielnych kontach na żywo, dwa różne zestawy ustawień dla EURUSD dla GBPUSD i dla USDJPY. Przetestowałem ekspertów z realistycznego vps z potrójnym redundantnym połączeniem internetowym i udostępniłem hasła dla inwestorów oraz ftp z regularnie aktualizowanymi wynikami dla moich abonentów biuletynu. Prowadzę handel poprzez wypłaty i zyski i potwierdzam wielokrotnie większą spójność, jaką uzyskuje się pomiędzy wynikami na żywo i wynikami testów zwrotnych. Napisałam podręcznik, aby pomóc ludziom zrozumieć, co się dzieje pod maską. Zacząłem wyzwanie z prezentem Boga na ATR, aby w historii ekspertów znajdowały się wyniki kontrolowanych osób trzecich. Jak ludzie teraz testują to na forach: Nie wykonują odpowiednich testów zwrotnych i optymalizacji od roku 1999, czyli tych, którzy używają tylko ostatniego roku lub ostatnich miesięcy, ta wyjątkowa krzywa pasuje do ea. Większość z nich nie ma najmniejszego pojęcia, jak działa ten system Nie czynią żadnej analizy ryzyka, a po prostu handlu, aby zobaczyć, co się zdarza Czasami handlu na więcej niż 5 par walutowych na tym samym koncie (to na wszelki wypadek jest pewny sposób wyczyścić konto) (kupuję tylko jeden na konto) z bardzo dobrych powodów Sprzedajemy je we wszystkich parach z tymi samymi ustawieniami bez żadnego preoptymalizowania. Oni też testują ea na parach, dla których wiem, że ea nie jest długoterminowa rentowna, czasami nawet krótkoterminowo. Prowadzą przestarzałą wersję ea, którą przystosowali do korzystania z pięciocyfrowych brokerów, ale w ten sposób uszkodzili zarządzanie kosztami ATR i logiki wielkości zamówień rynkowych (znowu wydają się oni nie rozumieją sposobu działania systemu) Jak można widzisz, ogromne różnice między tym, jak przetestować ea i jak to sprawdzić w forach jest po prostu zbyt wielkie. Nieuchronnie stwierdzą, że ea jest nieopłacalna w końcu, ponieważ handluje w niewłaściwy sposób. Dlaczego nie zaczynam publikować na forach i dzielić się wszystkimi moimi wynikami za darmo dla wszystkich i pomóż im odnieść sukces. Nie interesuje mnie to. Ludzie, którzy chodzą na fora są czasami arogancki i nie chcą zmienić swoich zestawów myśli dotyczących doradców ekspertów i zautomatyzowanego handlu. Chcą, żebyś im wszystko wytłumaczył, a w jakiś sposób, czyni ich zyskiem w handlu forex. Nie interesuje mnie walka z ludźmi o tym, jak należy testować lub sprzedawać, itd. Dlatego nigdy nie pytałem administratora forum o usunięcie prezentu bogów, gdy ta nieaktualna wersja została opublikowana na forum kilka miesięcy temu, ponieważ wiem, że nawet jeśli ea jest tam dla każdego, tylko jeden na dziesięć tysięcy będzie mógł znaleźć ustawienia i handlu go we właściwy sposób iz wystarczającą dyscypliną. Z tego powodu, jak już podkreślałem, po prostu zachowuję prezenty bogów ATR ea i testuję tych ludzi, którzy są wystarczająco zaangażowani, aby czytać moje posty, dokonywać bardzo małych zakupów i zmieniać sposób myślenia o zautomatyzowanych systemach handlowych. Zautomatyzowany handel wymaga wysiłku, wymaga wiedzy i przede wszystkim wymaga zaangażowania, czegoś, co czuję, że tłum szukający wszystkiego na srebrnej płycie nie ma. Jak widać, ludzie na forach mogą przekształcić się w perfekcyjne systemy w straszne, tylko całkowicie nieodpowiedzialni i niespójni z ich testami. Dlaczego na świecie testowałby ea na kilku parach walutowych jednocześnie na tym samym koncie. i wszystkie z tymi samymi ustawieniami. Nie wiem. To tylko konsekwencja ich nie wiedząc, co robią. Najgorsze jest to, że mogą zarobić miesiąc lub dwa zyski, a ktoś, gdzieś, uruchomi to na koncie na żywo i straci pieniądze z powodu nieodpowiedzialności ludzi, którzy testują te systemy tylko po to, aby to zrobić. W celu przetestowania systemu handlowego musisz zrozumieć, co robi i jak to robi najlepiej, nie chodzi o rzucanie systemu testowaniem, jak uważasz. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o prezentach bogów, warto rozważyć zakup mojego e-booka na zautomatyzowany handel lub subskrybowanie mojego tygodniowego biuletynu, aby otrzymywać aktualizacje i sprawdzać konta na żywo i demo, na którym pracuję z kilkoma doradcami ekspertów. Mam nadzieję, że podobało Ci się artykułTarcowy prezent ATR Jeden rok testów i liczymy dzisiaj Dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy ogłosić roczną rocznicę rozdania Systemu Handlowego ATL Prezentów God8217s. Rok temu rozpocząłem testy na żywo tego eksperta, a system handlowy nic nie pokazał, ale pokazał, że może zachować kapitał w niekorzystnych warunkach rynkowych i zarabiać na dobrej pogodzie. To prezentuje God8217s Gift ATR tylko z bardzo dobrą grupą systemów handlowych, które osiągnęły ten ważny, jeden rok handlowy znak towarowy z zadowalającymi wynikami. Najważniejszym osiągnięciem prezentu God8217s ATR - który jest po prostu niedostępny w każdym innym systemie handlu, o którym wiem 8211, jest to, że wykonałem testy końcowe całego okresu testów na żywo dla wszystkich par walutowych, na których EA obecnie prowadzi handel. Wyniki dowodzą, że prezent God8217s ATR jest zgodny z testami typu backlive. Co to znaczy. Oznacza to po prostu, że symulacje ekspertów8217 są dokładną reprezentacją rzeczywistości handlowej. Ponadto symulacje odzwierciedlają również, że God8217s Gift ATR wykonuje nawet lepsze wyniki w testach na żywo niż w testach z tyłu. 82118211 Dlaczego tak ważna jest konsystencja testów typu backlive? Jeśli masz długie okres spójnych wyników testów na żywo i na żywo, a dopiero wtedy możesz powiedzieć, że symulacje, które masz dla EA, są realistyczną reprezentacją wyników expert8217s w ciągu ostatnich lat X, dzięki czemu symulacje są dużo ważniejsze i skutecznie czyniąc z nich prawdziwy sygnał nawigacyjny do przewidywania celów dotyczących ryzyka i zysków. Dzięki symulacji prezentacji God8217s Gift ATR można powiedzieć, że ta EA zyskała zyski w latach 2000-2017 na kilku różnych parach walutowych. Wyniki za ostatni rok nie były niezmiernie korzystne dla tego systemu handlowego, ponieważ EA nie mogła zarobić przez większość roku, ponieważ GBPUSD złapał w zakresie od czerwca 2009 r. Do stycznia 2017 r., Co sprawiło, że EA wprowadziła niewielki spadek lub okres przełomu przez większość roku (jednak rok zakończył się zyskiem). To jest w przewidywanej długości okresu naliczania dla tego EA i co jest najważniejsze, ten okres transakcji pokazuje bardzo dobry wynik z wynikami testów wstecznych, przy czym całkowity spasowanie wszystkich różnych małych cyklów z odciąganiem zysków i liczby utraty i zyskiem transakcji. To EA z pewnością będzie nadal używane w Asirikuy i na pewno będzie nadal ważną częścią wszystkich moich portfeli handlowych na żywo. Bez wątpienia God8217s Gift ATR wykazywał potencjał do długoterminowej rentowności i jego zdolności do zachowania kapitału w niekorzystnych warunkach rynkowych. Dowiedzieliśmy się też wiele na temat tego zależnego od brokera expert8217s i różnic między różnymi parami i ustawieniami używanych prądów. Od dzisiaj (po wysłaniu biuletynu) sekcja spójności testowej związana z testami typu backlive przedstawiająca całą analizę konsystencji testów związaną z testami typu backlive wszystkich przypadków ATL prezentów God8217s zostanie włączonych do asirikuy, a także zwykłych stron prywatnych z myfxbook pokazujących każdy z nich8217s na żywo aktualizowaną wydajność. Oczywiście, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat prezentów ATR dla god8217s, jego logiki handlowej i sposobu, w jaki możesz też używać go do handlu z długoterminową rentownością na uwadze, proszę rozważyć zakup mojego ebooka na zautomatyzowany handel lub przyłączenie się do Asirikuy, aby otrzymać cały zakup ebook korzyści, aktualizacje tygodniowe, sprawdź konta na żywo, na którym pracuję z kilkoma doradcami ekspertów i dążenie do długoterminowego sukcesu na rynku forex przy użyciu zautomatyzowanych systemów obrotu. Mam nadzieję, że podobało Ci się artykuł

No comments:

Post a Comment